onsdag, april 21, 2010

Bonusveckan i New York är snart över. Kanske.

Imorgon är det tänkt att mitt nya flyg hem ska gå. Men frågan är hur mycket man ska tro på det. Först sex timmar före tänkt avgång meddelar Continental på sin hemsida om flighten blir av eller inte. Johannes fick ju bisarrt nog inte flyga hem förrän den 27 april. Får se hur det blir för min del. Sista dagen ägnade jag åt att gå, gå, gå, mest i Central Park. Riktigt varmt idag. På kvällen möttes vi upp och åt middag på Schillers, Lower East Side. Som ett Riche fast billigare och gemytligare. Efter calamari, kött, öl och tequila (som man bjöd på) var vi var och en hemma hos sitt före elva. Vuxet.










4 kommentarer:

Vladislav Savic sa...

Å hära snöare fö fullt idag faktiskt.

jessica. sa...

haha, jag var en gång på det stället. skitbra men jag trodde det hette liquor bar och har nu tipsat min vän om det. såg aldrig den andra skylten, pinsamt.

Hannes Dükler sa...

Ja, visst var Schillers bra! De bjuckade på tequila efter maten också.

Bea sa...

Längtar tillbaka till New York när jag ser dessa bilder. Känner inte dig men det verkar som du haft det bra där borta.