tisdag, april 17, 2007

Tisdagen den 17 april 2007 i tolv punkter.

Antal trettiosekunders radiospotar jag spelat in med Lennart Jähkel idag: 2

Tog en minut och tjugoen sekunder för Torsten Wahlund (Skrållans pappa såg jag precis) att sätta: VO:n

Person som jag för 13 år sedan var hem till för att få hjälp med speakerröst till en skoluppgift när jag gick på RMI-Berghs: Lennart Jähkel

Gång i ordningen som jag åt Levinskys märkligt lyckade baguette med kalkon och dijon (det är något med degen... lite surdeg?): Oräknelig

Antal råttor som kilade över golvet på redaktionen idag: 0

Antal poäng jag fick på neograbbtestet i anslutning till dito artikel som Sandra och jag skrivit till nästa nummer av Nöjesguiden: 20 av 101 (vilket gjorde att jag hamnade på omdömet "Emil Forselius")

Professor i kriminologi som jag idag bestämde tid för intervju med på torsdag: Leif GW Persson

Mängd disk i diskhon just nu: A lot

Antal sexåringar som just somnat i min säng: 1

Antal tioåriga Düklerskor som sover över hos sin mamma inatt: 1

Storlek på min avundsjuka över att M:s kompis (som hon var hemma hos ikväll) bor på Skeppsholmen: Ganska ordentlig

Entusiasm jag just nu känner över att fortsätta göra om vår trerummare till en fyra: Halvstor

Inga kommentarer: